Monday 30 September 2013

My weekly favorites (Sep 23-29)

Kako sam vikend provela u putu, ovaj post kasni za jedan dan, ali sumiranje prošle nedelje je ipak tu.

Film

Ove nedelje nisam baš imala puno vremena za čitanje knjiga i gledanje filmova i serija, ali sam se nešto setila filma koji sam gledala pre par meseci, tako da je to moja topla preporuka za ovu nedelju.
Film se zove "Neprocenjivo" (Hors de prix), a glavnu žensku ulogu tumači jedna od mojih omiljenih francuskih glumica Odri Totu (Audrey Tautou). Odri tumači lik mlade žene Iren koja je u neprestanoj potrazi za što bogatijim starijim muškarcima koji bi joj omogućili lagodan život. U toj potrazi upoznaje konobara Žana, ali kada shvata da on nije milioner kao što se predstavlja ostavlja ga. Žan je do ušiju zaljubljen u Iren, pa kreće za njom iako zna da ga ona iskorišćava dok ima i poslednju paru na svom skromnom računu. Ubrzo oboje ostaju bez para i Žan biva uvučen u Irenin svet.
Iako sama tematika deluje banalno, ovaj film predstavlja pravi dragulj francuske moderne kinematografije. Naizgled obična ljubavna priča uz puno preokreta, smeha i naravno prepoznatljivog francuskog duha dobija na težini. Verujem da će vas kraj kao i čitava poruka filma oduševiti baš kao što je mene. A osećaj nakon odgledanog filma - neprocenjiv, naravno.


Muzika

U francuskom stilu nastavljam i sa muzikom. Pre par nedelja naišla sam na ovu pesmu na internetu, a kako je ovo prva nedelja jeseni naziv se apsolutno uklapa. U pitanju je pesma "Uvelo lišće" (Les Feuilles Mortes) u izvođenju Iva Montana (Yves Montand).


Detalji

U ovu kategoriju mi uglavnom nekako idu nail art i nakit, ali ovog puta je u pitanju frizura. I to čuvena punđa sa krofnicom. Probala sam prvo verziju sa čarapom, pa sa nekom širom kumicom, sličnoj znojnici, a sada sam konačno uspela da pronađem i kupim krofnu. Ona izgleda nekako ovako:


A rezultati koji se postižu sa njom su sjajni. Frizura se napravi bukvalno za dva minuta, a moguće su i razne varijacije, od elegantne večernje varijante, pa do razbarušene ležerne verzije za svaki dan.
Verujem da je većina devojaka ovo već probala, jer sam ja čula tek skoro i prilično kasno za ovaj trend. Ukoliko još niste isprobale, a volite punđe i sakupljenu kosu ili jednostavno malu pomoć kada ne stignete da se isfenirate, ovo je idealna stvar.


Fotografija

Od skoro sam počela intenzivno da koristim Pinterest, tako da sam pronašla mali milion predivnih, inspirativnih fotografija.
Ova fotografija sa Pinteresta mi se posebno svidela. Ništa preterano popezno, a opet sasvim zanimljiv i drugačiji način viđenja Ajfelove kule, koja je već postala kliše u fotografiji.


Za prošlu nedelju imam još jednu sliku, ovoga puta moju, sa putovanja. Zajedničko za ovu i prethodnu je neobična perspektiva, što mi nekako postaje opsesija. Lovljenje drugačijih kadrova od onih koje fotka većina ljudi.
Sutra ću objaviti post i sa ostalim slikama iz Višegrada, Trebinja i Dubrovnika, a do tada vas ostavljam sa ovom jednom.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...