Monday 16 September 2013

A journey of a thousand miles begins with a single step

Ja sam Jovana, studentkinja Elektrotehničkog fakulteta, perfekcionista, namćor i statista sreće kao iz Balaševićevih pesama. Večno zaljubljena u Pariz i putovanja, francuske šansone, filmove sa Odri Hepbern, vintage stil i moje male drugare ušate (mace). Proleće je doba koje me pokreće, ali se trudim da inspiraciju pronalazim u svom okruženju čitave godine. Šoljica čaja ili moke je dobrodošla u bilo koje doba dana, a jesen je rezervisana za moj omiljeni modni dodatak, marame, i koračanje po opalom lišću. Obožavam Bosfor, još više od toga muziku, filmove i knjige. Odrasla sam uz serijal knjiga o Hari Poteru, vremenom se zaludela pojedinim američkim serijama i filmovima sa Odri Totu. Maštam o putovanju oko sveta, upoznavanju novih kultura i učenju jezika. Fotografija je moj hobi, a fizika i matematika glavne oblasti interesovanja tokom studija.

Ovaj lifestyle blog počinjem u želji da podelim sa drugima svoja razmišljanja, ideje i fotografije, i na taj način možda nekoga inspirišem isto kao što su mene drugi blogeri, fotografi amateri i ostali internet prijatelji.

Ovo je moj prvi korak u blog svetu, a naše zajedničko putovanje može da počne...



journey


3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...