Tuesday 17 September 2013

Parisian Sparkle

Kada sam rešila da napravim blog par dana mi je trebalo samo da smislim ime. U tom pokušaju da sa par reči izrazim sebe i dođem do upečatljivog naziva, javilo se desetak mogućnosti. Ipak, sve su se nekako vrtele oko spark, sparkle, sparky, uz razne reči kao što su Paris, Parisian, photoN, itd. Na kraju sam došla do ovog konačnog naziva, doduše uz malu izmenu, pošto je domen sa članom "a" (searching for a spark) na nekim društvenim mrežama već bio zauzet. I prilično sam zadovoljna nazivom, s obzirom da oslikava moju potragu za tom iskrom, plamičkom, inspiracije.
Čitav ovaj pasus ne pišem da bih vas ugnjavila, već da uvedem u priču jedan od naziva koji je na nesreću ostao odbačen, a to je Parisian Sparkle. Kao što sam u uvodnom postu rekla, Pariz je moja velika ljubav tako da ovaj prvi, pravi post posvećujem njemu, a naziv Parisian Sparkle ću ubuduće koristiti kao tag za moje postove o Parizu kojih će zasigurno biti u izobilju. (Ne bojte se, biće i drugih tema. Za svakoga ponešto.)

Paris


Iako sam ovaj predivan grad posetila tek nedavno, deluje mi kao da smo se sreli mnogo ranije, a sada se samo propisno upoznali, uz uobičajene pozdrave i odmeravanje. A onda me je Pariz prigrlio i pridobio svojom lepotom i poveo u obilazak. Iako sam tamo boravila prekratko da bih obišla sve o čemu sam maštala i iako nije bilo dovoljno vremena za pravo uživanje u njegovim lepotama ipak imam utisak da sam ga upoznala, urezala u sećanje i ponela duh Pariza sa sobom. Ulice kojima nisam stigla da prošetam, parkove u kojima nisam stigla da uživam, galerije koje nisam posetila i umetnička dela kojima nisam stigla da se divim obilazim svakodnevno. U mislima. Dovoljno je da pustim neku šansonu o Parizu i moja ekspedicija počinje.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...