Wednesday 17 September 2014

Inspired by: Barcelona

Kao što ste već mogli da vidite na mojoj fb stranici, ukoliko me pratite, danas vas očekuje nova vrsta posta. Kako inspiraciju za manikire često tražim u svemu što me okružuje, rešila sam da pokrenem upravo takvu rubriku, "Inspired by". Ovakvi postovi će ići sredom i biće ih jedan do dva mesečno, možda i više, u zavisnosti od inspiracije i vremena. Manikiri će biti inspirisani gradovima, muzikom, filmom ili nečim drugim podjednako inspirativnim.

ENG: As you could already see on my fb page if you follow me, today I have prepared something different. I usually find inspiration for my manicures in everything that surrounds me. Therefore, I decided to start a new column called "Inspired by". This kind of posts will be published on Wednesday, once or twice in a month, depending on my inspiration and free time. Every manicure will be inspired by a city, song, movie or something else equally inspiring.

Manicure inspired by Barcelona


Prva inspiracija mi je bila Barselona. Pre četiri godine sam posetila ovaj grad i zaista mi se dopao. Kao najupečatljiviji detalji i asocijacija na ovo mesto, ostale su mi u sećanju raznobojne Gaudijeve građevina. Zbog toga sam rešila da neke od tih dezena prenesem i na nokte.
Prva varijanta jesu šare sa dimnjaka sa palate Güell. Međutim, šara na srednjem prstu nije baš ispala najbolje, pa sam sutradan rešila da je promenim. Tako sam dobila drugu varijantu ovog manikira inspirisanu i dezenom iz parka Güell.


My first inspiration was Barcelona. I visited this city four years ago and I really like it. The most striking details and the first thing I could think of when it comes to Barcelona are colorful Gaudí's buildings. That's the design I tried to do on my nails.
First version are patterns from chimneys of Palacio Güell. However, I wasn't quite satisfied how it looked, so I tried something different on my middle finger. On this nail I did a pattern from Park Güell and that's the second version of this manicure.


Manicure inspired by Barcelona

Manicure inspired by Barcelona

Manicure inspired by Barcelona

Manicure inspired by Barcelona


Manicure inspired by Barcelona

Manicure inspired by Barcelona

Manicure inspired by Barcelona

Manicure inspired by Barcelona

Manicure inspired by Barcelona
Manicure inspired by Barcelona

Manicure inspired by Barcelona


Lakovi koje sam koristila/Nail polishes I used:
Morgan Taylor - Wish You Were Here
China Glaze Stoked to be Soaked
Maybelline Colorama 749
Aura 42 Skinny Jeans
Miss Sporty 468
Gabrini Elegant 359
Don Juan LK101
Golden Rose Quick Dry Top Coat

I za kraj, jedna divna pesmica o ovom gradu:
And for the end of this post, here is one beautiful song about this city:


Koji manikir se vama više dopada, prvi ili drugi? Koja je vaša prva asocijacija na Barselonu?
Da li vam se sviđa ovakav tip postova? Ukoliko imate nekih sugestija u vezi sa ovom rubrikom slobodno mi pišite u komentarima. :)

Which manicure you like more, first or second one? What is the first thing that comes to your mind when you think of Barcelona?
Do you like this kind of posts? If you have any suggestions about this column, feel free to write them in the comments. :)

12 comments:

  1. baš je lijepa manikura :) a i sviđa mi se ovakav tip posta :D odlična ideja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Vec odavno planiram nesto slicno, a sad sam bas nasla vremena. :)

      Delete
  2. Super ideja za predstojeće postove. :)
    Drugi mi se više dopada, kvadratići su savršeni. To si uz pomoć onih trakica radila? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. :) I meni je drugi drazi, ovaj prvi bas i nije ispalo kako sam zamislila. :)
      Jesu, tracice su bile glavni alat i za ove prugice i za kvadratice. Kod kvadratica se eto bas vidi taj prostor gde je bila tracica, ali mrzelo me da je ponovo lepim ili popunjavam, jer mi je ok delovalo i ovako. :)

      Delete
  3. Super si ti ovo smislila :) Sviđa mi se manikir kao i ideja posta. Čini mi se da je ovaj divni MT dupe onom mom GR 103 :) Lidija

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. :) Da, zaista dosta lice s tim sto mislim da je MT ipak za nijansu tamniji i sa trunkicom vise sivog podtona u odnosu na GR. Ali u svakom slucaju, hvala sto si mi javila da lice, sigurno cu nabaviti i GR da imam u rezervi, jer mi se bas dopadaju ovakve nijanse. :)

      Delete
  4. Izvrsno, mada mi se drugi malčice više sviđa. :D

    ReplyDelete
  5. Meni su obje manikure super :D Sviđa mi se post ovakvog tipa, baš je zabavan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Imam puno inspiracije, bice jos slicnih postova. :)

      Delete
  6. Preslatke manikure :) jako su super ♥

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...