Saturday 3 May 2014

China Glaze Stoked to be Soaked

U postu o novitetima iz aprila ste možda već zapazile tri China Glaze laka koje sam kupila na sajmu i danas ću vam predstaviti jedan od njih. U pitanju je Stoked to be Soaked deo nove kolekcije Off Shore. Iako nemam puno narandžastih lakova, ova boja me je odmah privukla kao najupečatljiviji deo kolekcije kojoj pripada. 

In post New in April you could see three China Glaze polishes that I bought. Today I am going to show you one of them, Stoked to be Soaked which is part of the new Off Shore collection. Although I don't have many orange nail polishes, this colour drew my attention from the very first moment I saw it. And I think that this polish is the most striking part of the collection.

China Glaze Stoked to be Soaked



Stoked to be Soaked je divna, veoma intenzivna narandžasta nijansa. Na samom suncu čak pomalo vuče na neon varijantu, mada je u hladu boja malo tamnija i manje drečava. Lepa je boja za fotografisanje, ali je malo teže predstaviti ovo dualno ponašanje. Sve fotografije su slikane na prirodnom svetlu i u hladu.

Što se formule tiče odlična je. Boja je veoma intenzivna tako da već u prvom sloju pokriva gotovo u potpunosti bez ostavljanja ćelavih mesta. Ja sam nanela dva sloja kako bih dobila intenzivniju i puniju boju. Relativno brzo se suši i prilično je sjajne površine tako da nadlak i nije potreban. Na fotografijama imam dva sloja laka bez nadlaka.
China Glaze lakove možete kupiti u distributivnim centrima Alexandra Cosmetics-apo ceni od 387 dinara, a bočica sadrži 14 ml laka.

China Glaze Stoked to be Soaked

Stoked to be Soaked is a wonderful, very intense orange shade. It looks almost like a neon under direct sunlight, although it is a little bit darker and less garish in the shade. This colour looks nice on photos, but it is a little harder to capture this dual behavior. All photos were taken outdoors in the shade.

The formula of this polish is great. The colour is very intense and it covers almost complitely in one coat. However, I applied two coats in order to get more intense colour. It dries quickly and has very shiny surface so you don't need top coat. I have two coats of polish without top coat in all photos.

China Glaze Stoked to be Soaked

China Glaze Stoked to be Soaked

China Glaze Stoked to be Soaked

China Glaze Stoked to be Soaked

China Glaze Stoked to be Soaked

China Glaze Stoked to be Soaked

China Glaze Stoked to be Soaked

Iako mi je boja iz prve delovala čudno i jarko na mojim noktima, ipak mi se veoma dopada. Zaslušeno je deo Off Shore kolekcije, idealan lak za plažu i uopšte letnje dane. Budite sigurni da sa ovim lakom na noktima nećete proći nezapaženo. Za mene definitivno postaje zvezda ovog leta.
Kako se vama čine ovakve nijanse? Da li biste ih nosile?

Even though this colour looked a little bit odd at first, but nevertheless I like it. This polish completely deserves to be a part of Off Shore collection. It is ideal for the beach and summer days. You can be sure that this polish will not go unnoticed. For me, Stoked to be Soaked has definitely become the star of this summer.
What do you think of colours like this one? Would you wear them on your nails?

6 comments:

  1. Sočno izgleda. :) Imam Twenty one lak u sličnoj boji, još uvek nisam odlučila da li mi se sviđa kako mi stoji, ili ne. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, boja je malo cudna, prosto je tesko odluciti se da li ti se svidja ili ne. Meni je ovaj bas nekako sad lep za leto. :)

      Delete
  2. bojaje divna, prava proljetno-ljetna

    ReplyDelete
  3. Volim narandžaste lakove, tako da mi se ovaj baš dopada. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam do sada probala svega par narandzastih, ali ovaj jeste najlepsi od svih tih. :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...