Sunday 10 November 2013

Matching Manicures - Ombre

Ove nedelje sam bila u ogromnoj gužvi oko kolokvijuma i ostalih obaveza, i sva sreća da manikir za ovu nedelju nije bio toliko zahtevan, pa sam ipak uspela da ga odradim jutros. Kao što možda već znate, roze baš i nije moja boja, ali ispostavilo se da najviše različitih nijansi imam od lakova ove boje. Stoga evo slika ovonedeljnog manikira. Odlučila sam se za malo drugačiji pristup slikanja noktiju kad sam videla kako me ovi mali drugari gledaju dok fotkam. :D

This weak I was very busy preparing for semestral tests and doing other things, but luckely this week theme wasn't too demanding, so I managed to do this manicure. As you may already know, pink is not my cup of tea, but it turns out that I have many shades of this colour among my polish collection. Therefore, I choosed this color for ombre stily. I decided to do different kind of photos this time, when I saw how these little friends of mine were looking at me taking photos.







A evo i fotke sa mojim omiljenim slušalicama bez kojih ne mogu da zamislim dan. Iste su boje pa su se uklopili u ovaj manikir. Možda roze ipak i nije tako loša boja. :D
This is a photo of my favourite headset. I couldn't imagine a day witout them. And guess what, they are the same colour as this manicure. Maybe pink isn't so bad at all. :D


Lakovi koje sam koristila / Polishes I used:

Gabrini Multivitamin 314
Gabrini Multivitamin 365
Gabrini Multivitamin 385
Gabrini Multivitamin New Collection N01
Don Juan LK101

Pogledajte i manikire ostalih devojaka / Take a look at other manicures on this theme: 

8 comments:

  1. Lijepa manikura i roza ti baš lijepo stoji :) Odlične su fotke s micama :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. :) Ja eto izbegavam ovu boju, ali mi se u parfimeriji uvek svidi, pa otuda ovoliko nijansi iste. :D

      Delete
  2. Dobro ti je ispalo :)
    Mace su <3

    ReplyDelete
  3. Barbie noktici i krasni macan super fotkice ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. :) Obe mace su inace zenske, Beti i Rina, pa verovatno zato vole lakice i doterivanje. :D

      Delete
  4. baš kod Sanje komentirah kako je jedina napravila rozu manikuru... big mistake ;)
    a kad sam vidila mica macu lol
    dobar posao :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. :)
      Da, najvise vas ima plavicastih, ali eto ima i nas sa roze varijantom. :D

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...