Sunday 26 October 2014

Matching Manicures - Red

Crvena boja na noktima za mene znači da želim da izgledam jednostavno, a elegantno i da nemam dovoljno vremena za išta komplikovanije. Zbog toga kada sam videla ovonedeljnu temu uopšte nisam mogla da smislim bilo kakav komplikovaniji dizajn. Crvena je jedna od onih boja lakova koje su same sebi dovoljne. Međutim, kako mi već par meseci jedan L'Oreal crvendać stoji ne isproban, odlučila sam se za njega. Tome sam dodala Essence hrapavca i pomoću tračica kreirala vrlo jednostavnu šaru. I to je to. Mene finalni rezultat pomalo podseca na neki novogodišnji manikir i prazničnu atmosferu.

red manicure


red manicure

red manicure

Lakovi koje sam koristila:
Eveline 8in1
L'Oreal 304 Spicy Orange
Essence 165 Here's My Number

Volite li crvene lakove? Ne zaboravite da pogledate i šta su druge devojke uradile:



18 comments:

  1. Jednostavno, a efektno. :)
    Ja sam imala isto ovo u planu, sa jednim Essence crvenim hrapavcem...ali nisam stigla da uradim za danas, možda ubacim ovih dana. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. :)
      Jedva cekam da vidim i tvoju varijantu. Sa hrapavcima ovakvi dezeni bas deluju zanimljivo. :)

      Delete
  2. thats a beautiful red and the nail art looks gorgeous
    Happy sunday
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  3. Dobro izgleda, a dodatak teksture mi se voma dopada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. :) Vec duze vreme sam htela da isprobam ovo sa hrapavcima i evo tek sad stize na red.

      Delete
  4. odlična je, sviđaju mi se naglaseni nokti

    ReplyDelete
  5. naaaajs :D sviđa mi se dizajn na naglašenim noktima :)

    ReplyDelete
  6. sviđa mi se crveni lakić, a i sviđa mi se nadograđeno, na prvi moment mi izgleda nekako nespojivo, ali zapravo je dobro istaknulo ta dva različita nokta...
    inače me u petom mjesecu uhvatilo da radim takve mrežaste manikure, radila sam ih svaki dan hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam prvi put probala ovakav manikiri sa trakicama, ali definitivno cu ponoviti nesto slicno. :)

      Delete
  7. Here's My Number sam prepoznala čim sam vidjela noktiće, obožavam taj lak :D Jako lijepa manikura i on se baš super uklopio :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svaka cast, ja ga ne bih poznala. :D Nisam ga bas dugo koristila i sad sam ga iskopala, jer je bio jedini neutralniji hrapavac za ovakav manikir.

      Delete
  8. Odlicna ideja sa teksturcem, a i mene podseca na praznike. Preslatko. =^.^=

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, crveno i neke sljokice mene odmah asociraju na praznike. :D

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...