Sunday 6 April 2014

Matching Manicures - Flowers

Već duže vreme nisam učestvovala u u izradi nedeljnih manikira zbog nedostatka vremena za ikakav složeniji manikir. Tema ove nedelje su cvetići. Ni ovaj manikir nije nešto preterano komplikovan. Odlučila sam se baš za ovakvu varijantu kada sam videla slične radove na Pinterestu, a setila sam se i ovog manikira sa cvetićima koji su rađeni tačkalicom, pa sam rešila da ponovo napravim neku varijaciju na tu temu. Cvetići nisu ispali baš savršeno, ali nisam se ni trudila da svi budu jednaki, jer mi ovako deluju prirodnije i opuštenije.





U izradi ovog manikira, osim tačkalice koristila sam:

Eveline Diamond Hard and Shiny Nails
Miss Sporty Lasting Colour 425
TwentyOne 6
Aura Professional  - 37 Violette Coquette
Gabrini New Collection N12
Don Juan LK101

Pogledajte i manikire ostalih blogerki na ovu temu:


7 comments:

  1. sviđaju mi se boje i razigrani cvjetići :D

    ReplyDelete
  2. Ovakve cvetiće i ja pravim :D Super izgleda, volim cvetiće, žao mi je što ove nedelje nisam stigla da učestvujem u MM...

    ReplyDelete
  3. Lepsi su ovako razliciti! Super je!

    ReplyDelete
  4. Divna manikura, prava proljetna :D

    ReplyDelete
  5. Bas su mi slatki cvijetici,sviđa mi se sto su svi drugaciji ;)

    ReplyDelete
  6. Odličan odabir boja!!!
    I meni se sviđa što su svi različiti a ne "po špagi" :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...