Sunday 16 February 2014

Aura Professional - 37 Violette Coquette

Danas sam za vas spremila recenziju laka koji ste mogle videti još u New in December postu. U pitanju je Aurin lak iz Professional kolekcije - 37 Violette Coquette.
Za ovaj lak sam se odlučila zato što mi je delovao najpribližnije Radiant Orchid boji koja je proglašena bojom 2014. godine. Boja laka možda nije baš u potpunosti ista kao boja sa Pantone sajta, ali je nešto najsličnije što sam uspela naći u parfimerijama.

radiant orchid

Ovakve nijanse su mi među omiljenima, tako da me je i ovaj lak oduševio. Odlično je pigmentisan, tako da su dovoljna dva tanja sloja ili jedan deblji za potpunu prekrivenost. Četkica je takođe odlična, malo šira, ali mekana, tako da je precizno nanošenje laka veoma jednostavno. Prilično se brzo suši i zadržava lep sjajaj na noktima, tako da meni nadlak u ovom slučaju i nije neophodan. Što se tiće postojanosti, meni je izdržao nekih 2-3 dana bez oštećenja, nakon čega se pojavila linija na vrhovima noktiju. Međutim, to je neki standardni period za većinu lakova. Nisam očekivala neku spektakularnu dugotrajnost, jer volim da često menjam manikir, pa mi je ovo sasvim dovoljno.
Bočica sadrži 6 ml laka i košta nešto malo više od 200 dinara u Lily drogerijama.

Na fotografijama ispod na noktima imam dva sloja laka, bez nadlaka. Sve fotografije su napravljene na direktnom prirodnom osvetljenju, i boja kakvu vidite na njima je nešto najpribližnije onom kakva je uživo.

Aura lak

nail polish

violette coquette

violet nail polish

Aura Professional 37

Da rezimiram, meni se ovaj lak zaista svideo. Kvalitet je odličan, cena pristupačna, a ako tome dodamo i ovu divnu boju, ja ne tražim ništa više. Sigurna sam da će ovo biti jedan od lakova koje ću najčešće nositi ove godine.

Da li ste probale lakove iz ove Aurine kolekcije i kako vam se dopadaju? Znate li možda za još neki lak nijanse slične Radiant Orchid boji?

5 comments:

  1. Wooow zbilja je divan lakić! a tvoji nokti su jako lijepi :)

    ReplyDelete
  2. Wonderful shade of purple- looks fantastic on your nails :)
    Would you like to follow each other?- just let me know on my blog. cheers :D

    ReplyDelete
  3. Thank you. I follow you from now on. :)

    ReplyDelete
  4. thank you for visiting my blog Jovana, I am following you too as fife fantasi nails :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...